Get your own Digital Clock

Sunday, December 19, 2010

UKM again...

Assalamualaikum.
salam sayang.

cuti oh cuti. knp cepat sangat masa berlalu. belom puas rasanya cuti bersama family tersayang. skrg ak dah ada kt uni. hmmm. berat hati nak meninggalkan rumah dan keluarga. namun apakan daya aku. terpaksa jua menempuhinya. study harus diteruskan sehingga ak dapat segulung ijazah. itu semua aku lakukan demi parents aku dan kerana ALLAH. moga2 dengan pengorbanan yang aku lakukan akan mendapat balasan yang baik. seterusnya aku mendapat kejayaan di dunia dan di akhirat....

pejam celik-pejam celik dah 4 sem aku study kt ukm ni. cepatnye masa berlalu. u sem baru ni ak berazam nk baiki segala kelemahan aku dan tinggikn kebolehan yang aku ada. dah xmau main2 lagi. nk fokus ngan study. huhhh!! 2 lah jnji ak setiap kali nk masuk sem. xde perubahan langsung dan result still di takuk lama. ha3. tp xpelah sekurang2nya ak punyai azam untuk berjaya pada masa depan. if xde azam cmne ak nk teruskn hidup ni. xde arah tuju. tol x?? korng pun sama cam aku kn ada azam serta matlamat masing2...

besok aku akan mulai kelas pertama u sem baru ni. rasanye cm baru tahun satu je. berdebar2. hehehe. tp yg xsabar asenye nk jmpe kwn2 kelas yg dh lama xjmpe. huhu. tunggu esok ye kwn2 aku. miss u all...

okey la kengkawan setakat ni lah dahulu luahan perasan aku okess. jumpe di lain entry.
tatata.


2 comments:

Siti Khadijah. said...

hehehehe...miss u 2 atin...hahahha..mst xsbr nk jpe ija kn???hahahaha

atIEn said...

yeahhh..dat rite..mmuuahh2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Friendship tickers