Get your own Digital Clock

Saturday, February 19, 2011

hidup tak selalu indah...

credit to incik google

assalamualaikum.salam ceria.

moshi3. hidup xselalunya indah. dugaan daripada tuhan tak pernah lari. dugaan dan cabaran telah menguatkan aku. | sejak akhir-akhir ini, banyak cobaan dan berlaku peristiwa yg mnegejutkan buat aku. peristiwa itu telah menyedarkan aku. *thanks allah cz u always safe me from annoying people n always behind me. amin. now, fikiran kosong bagai brd diawan-awangan. ak bagaikan tidk punyai perasaan. why?yaallah kenapa sume ini berlaku.

kawan, sahabat, teman...same meaning or not. knp begitu ssh nk fhm perasaan dan jaga perasaan seorang yang bernama kawan, sahabat, teman. *konfius. betul kata org ssh nk cari sahabat yang betol2 ada dikala ssh dan sng. ak xnafikan ianya wujud tp......positive thinking is d best rite now..oyeahh!!

ya Allah kuatkanlah aku menempuhi dugaan daripada MU ya Allah.

in situation..
miss my family. love them so much.

2 comments:

pink_hurein said...

U ar right..but i promise to be a good frenz forever n ever...think positive..

Srikandi Buku said...

Assalammualaikum..

Sahabat dan kawan adalah satu pekara yg berbeza apatah lagi ejaannya.

Kawan,sesiapa pun blh jd kawan,tp susah untuk menjadi sahabat.

Satu petikan yg ana bawa setiap masa dalam diri ini adalah=

"Carilah teman yang 'sampai hati' menyatakan keburukan kita bukan menjaga hati kita dengan menyembunyikan segala keburukan kita. Berlatihlah untuk berterima kasih kepada orang yang menegur atau mengkritik kita walaupun teguran itu kasar dan tidak berhikmah bahkan jika kritikan itu datang dari orang yang terlalu muda berbanding kita sekalipun.".=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Friendship tickers