Get your own Digital Clock

Sunday, December 26, 2010

homesick.sedih


asslamulaikum.
selamat petang.

arghh!!! terasa sunyi bila mak ayah ak dah balik. nk ikut balik umah...huhuhu..sedih2 sedih teramat sangat..sabau jelah...perjuangan perlu diteruskan.

khamis lepas mak ak dtg Kl nk hantar my nephew a.k.a aliff hafizuddin..[miss him so much..damn!] kt umah kak aku kt Shah Alam...tp aku xdpt nk join diorng cz xde sape nk dtg ambik..huk3..xmo cite sedih giler tyme 2..air mata turun tak henti2. | mak aku hari2 call bmbg aku sedih cz xjoin diorg kt sana. mmg nk sngt pegi sana. abg ak dr Johor pun turun sana nk smbut besday mak aku n my nephew- misya n aliff. | tyme kt ukm ni duk trbayang2 pe lah diorg wt kt sana..mesti happy kan kan. anak sedare aku plak asyik on9 fb nk gtau best diorg kt sana. buatkn hati aku ni makin merintih kesedihan.wawawa

tetiba mak aku call hari jumaat 2. nk datang ukm. hooreyy!!. tak terbayang perasaan tyme 2. mcm dah sebulan je xjumpa. padahal baru je smggu dtg ukm. | tyme diorg dtg 2 dh xpg mana2 pun juz melepak kt ukm ni n p ronda kt kajang. nak p merasa sate kajang alahai tutup la plak. tp best bley la ubatkn *sedikit* penyakit *homesick* aku ni..huk3 dpt jumpe my sis n my nephews. macam2 ragam diorng. tyme nk balik 2 ak tahan jelah kesedihan. suh cepat2 balik alasannye sbb nk ujan lebat n abg ak duk tunggu kt rumah. t xpasal2 dye merajuk lak.T_T. sayu ak tngok mak aku tyme 2..tau dye sedih nk tinggalkn aku. aku pun sama. tp ak tahan sbb xnak bg mak aku brtmbh sedih.


* miss them so much..*




2 comments:

entah said...

eiii kesiannya dia...seb baik diorg datang gak...kui3

atIEn said...

wekk...tau ko blk kg time 2..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Friendship tickers